АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

У вас коли-небудь бувало так: нібито все робиш як слід, а насправді виходить казна-як?

Так, нещодавно до нас звернулася домогосподарка Юлія, яка намагалася розібратися із рахунками за тепло та гарячу воду своєї родички. Літня пані запевняла нашу героїню, що скрупульозно передавала показники лічильника гарячої води , але при цьому отримувала платіжки із зовсім іншими нарахуваннями.

Провівши невеличке дослідження, співробітники департаменту інформаційного забезпечення та обслуговування споживачів комунальних послуг з’ясували — жодних даних за адресою пенсіонерки не мають вже кілька місяців. Тож нарахування велося виходячи із середніх показників, а це щомісяця кілька зайвих кубометрів гарячої води.

Ситуація доволі неприємна, але ж її можна було б уникнути, достатньо лише мати «вихід» в інтернет і дрібку часу.

Далі все просто:

Крок перший

Необхідно зайти на наш сайт new.teplo.cn.ua і натиснути кнопку «Особистий кабінет» в правій частині екрану.

Крок другий

Перейшовши за посиланням, тиснемо кнопку «зареєструватися».

Крок третій (для зручності споживачів сервіс має два варіанти реєстрації)

Перший варіант

До відповідних полів потрібно вписати номер особового рахунку і точну суму останнього платежу за одну із послуг (гаряче водопостачання або теплову енергію) без врахування комісії банку.

*Примітка: звертаємо увагу, що перераховані кошти за комунальні послуги можуть відображатися на Вашому особовому рахунку із затримкою до трьох робочих днів, у залежності від роботи банку.

Другий варіант

В разі, якщо Ви не пам’ятаєте суму останнього платежу, необхідно ввести номер самого приладу, який можна побачити на самому лічильнику гарячого водопостачання, або в «Акті опломбування та монтажу приладів обліку» такого лічильника.

Крок четвертий

Заповнюємо поля: «електронна адреса споживача» (її мати обов’язково для підтвердження реєстрації), «пароль», «номер телефону».

   

Крок п’ятий

Чекаємо листа з посиланням на вказану «електронку» та переходимо за посиланням аби активувати обліковий запис.

   

Все. Тепер Ви повноправний користувач «Особистого кабінету».

Ввійти до Вашого «Особистого кабінету» Ви можете вказавши логін (ваша електронна пошта) та вигаданий пароль.

Завантажити інструкцію з реєстрації в «Особистому кабінеті» (PDF)

Переваги:

  • Можливість передати показники квартирних приладів обліку (гарячої води та тепла, за наявності) в будь-який час доби;
  • Відслідковувати історію нарахувань окремо за тепло та воду;
  • Нараховані пільги і субсидії;
  • Історію переданих показань приладів обліку;
  • Історію сплачених Вами коштів;
  • Використовуючи один обліковий запис можна контролювати декілька особових рахунків;
  • Відтепер ця послуга доступна і для районів області. Не важливо де живе споживач: в Чернігові, Сновську, Козельці чи іншому районі — зареєструватися в кабінеті може кожен абонент АТ «ОТКЕ».

Тож і виходить, що власникам «Особистих кабінетів» більше не доведеться витрачати час на те, щоб доїхати до департаменту інформаційного забезпечення та обслуговування споживачів комунальних послуг або додзвонитися до фахівців, які зможуть роз’яснити ту чи іншу ситуацію.

Нашій героїні, Юлії, на реєстрацію знадобилося близько 20 хвилин, та й то, лише через необхідність створювати електронну поштову скриньку.

Жінка каже: «Відтепер мені стане значно простіше слідкувати за станом розрахунків моїх літніх родичок і дзвонити нікому не потрібно».

Та якщо, на відміну від Юлії, у Вас виникли складності при реєстрації в «Особистому кабінеті» — не біда, зателефонуйте до нашої аналітично-інформаційної групи, за телефонами: (0462) 675-056, (0462) 675-147 і наші співробітники в режимі «живого часу» проведуть онлайн реєстрацію разом з Вами.

Якщо ж споживач має доступ до інтернету, але не користуєтсься електронною поштою, можна прийти особисто до департаменту інформаційного забезпечення та обслуговування споживачів комунальних послуг з паспортом та зареєструватись за допомогою фахівця .

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх