АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Зважаючи на поширеність інформаційних технологій АТ «ОТКЕ» пропонує своїм споживачам новий сервіс передачі показників — через Viber. Як показує практика — це одна з найпоширеніших програм для інтернетспілкування.

Долучитися до нашого Viber-сервісу можна такими способами:

1. Через сайт АТ «ОТКЕ» за посиланням http://new.teplo.cn.ua/

Заходячи в Особистий кабінет, поряд зі звичними полями для входу Ви побачите QR-код.

За допомогою камери на телефоні зіскануйте його.

Якщо Viber встановлений на Вашому комп’ютері — в Особистому кабінеті натисніть на наступне посилання: viber://pa?chatURI=chernihiv_otke

2. Через зображення QR-коду на квитанції

Ми пропонуємо ще один, найпростіший спосіб, потрапити у нашу Viber-спільноту.

QR-код ми розташували на нашій квитанції.

Будь який із способів автоматично запропонує Вам долучитися до нашої групи.

Після цього натисніть «Розпочати».

Вам запропонують додати лічильник, показники якого Ви будете вносити. Для цього необхідно вказати номер особового рахунку (його можна знайти на квитанції або в Особистому кабінеті) та заводський номер самого лічильника (він також вказаний в квитанції, в Особистому кабінеті та на самому приладі).

УВАГА!!! Якщо у вас два лічильника номери необхідно вводити на кожний прилад окремо.

В нижній частині екрану повідомлень Viber ви побачите вкладку з номером приладу – натисніть на неї. Вам прийде повідомлення про Ваші поточні показники і після цього Ви зможете ввести нові.

Тож скануйте та долучайтеся.

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх