Archive for Січень, 2023
25 січня стартує період передачі показань. Як передати дані за допомогою VIBER? (інструкція) Як швидко і просто зареєструватися у паблік-акаунті АТ «ОТКЕ»

Ми дбаємо про те, щоб спростити нашим споживачам взаємодію із постачальником тепла та гарячої води. Понад 10,5 тисяч наших абонентів вже оцінили простоту та зручність обміну інформацією про споживання через паблік-акаунт у VIBER.
З його допомогою ви зможете легко передавати показання Читати далі...
АТ «ОТКЕ» звертається до Вас Клавдія Степанівна, а Ви насправді Ігор Васильович?

Ймовірно, Ви забули оновити дані про власника особового рахунку в АТ «ОТКЕ» і в базі даних зазначені прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані іншої людини.
Про те, що відбувається із житлом, як змінюється його правовий статус, приналежність до тої чи іншої особи, про зменшення Читати далі...
Увага! Тимчасова перерва в постачанні гарячої води!

Шановні cпоживачі!
У зв'язку з планово-попереджувальними роботами з ремонту технологічного обладнання на центральному тепловому пункті одного з найбільших спальних районів міста Чернігова, АТ «ОТКЕ» повідомляє про тимчасову зупинку постачання гарячої води до будинків Читати далі...
Увага, тимчасова перерва в постачанні в постачанні гарячої води!

У зв'язку з поривом трубопроводу (холодної води) Д 108 мм на підході до однієї з котельних в районі «Ремзаводу», 16 січня цього року, АТ «ОТКЕ» було змушене призупинити постачання гарячої води до будинків, що знаходяться за адресами Проспект Миру, 189, 190 та вул. Максима Загривного, Читати далі...