АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Ймовірно, Ви забули оновити дані про власника особового рахунку в АТ «ОТКЕ» і в базі даних зазначені прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані іншої людини.

Про те, що відбувається із житлом, як змінюється його правовий статус, приналежність до тої чи іншої особи, про зменшення в ньому кількості зареєстрованих чи проживаючих людей — це інформація, яку споживач зобов’язаний повідомляти виконавцю послуг, відповідно до пп.11, п.2, ст.7 закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Щоб актуалізувати дані про власника житла чи проживаючих в ньому осіб достатньо надіслати на Електронну: info@teplo.cn.ua office.otke@ukr.net або поштову адресу Товариства: вул. Реміснича, 55-б, м. Чернігів, 14000, хоча б один з наступних документів:

  • копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
  • копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • довідку з ЦНАП чи ЖЕК про склад родини.

Пам’ятайте, в ході оформлення будь-якої допомоги від держави органи соціального захисту звіряють інформацію про власників житла і зареєстрованих в ньому осіб з надавачами послуг. Тож застарілі дані можуть стати на заваді її отриманню.

Та й, погодьтеся, бути Клавдією Степанівною, коли Ви насправді Ігор Васильович — не надто приємно.

Актуалізуйте інформацію! Спілкуймося правильно!

Піднятися наверх