При сплаті за комуналку споживачі нерідко помиляються та відправляють кошти «не туди», випадково оплачують не ту послугу, або помилково обирають не того надавача послуг тощо. Найчастіше таке трапляється, коли людина сплачує в новий спосіб, або оновлює шаблони у банківських додатках.
Помилка на одну цифру в номері особового рахунку, і ви сплатили за послуги зовсім іншого абонента.
Щоб виправити ситуацію і перенести сплачені кошти на ваш особовий рахунок достатньо:
-
звернутися до АТ «ОТКЕ» із заявою про перенесення оплати на ваш особовий рахунок;
-
надати підтвердження цієї оплати — чек або банківську виписку про здійснення оплати;
-
подати документи, що посвідчують особу платника – паспорт та ІНН.
Пакет документів можна принести особисто, або надіслати на електронну чи поштову адреси підприємства.
Бувають випадки, коли споживачі випадково сплачують послуги не того підприємства і кошти потрібно повернути платнику. Щоб вирішити цю проблему є два шляхи.
Шлях 1: Якщо помилка сталася на касі банку чи пошти, лист до надавача послуг про повернення кошів у встановленому законом порядку пише фінансова установа.
Шлях 2: Якщо споживач сам поплутав надавачів послуг і йому необхідно повернути кошти, він має:
-
звернутися до АТ «ОТКЕ» із заявою про повернення грошей;
-
надати підтвердження цієї оплати — чек або банківську виписку про здійснення оплати;
-
подати документи, що посвідчують особу платника – паспорт та ІНН
-
надати реквізити карткового банківського рахунку (не номер картки) для повернення помилкової оплати
Подача документів здійснюється як офлайн (в режимі роботи підприємства ПН-ЧТ – з 08:00 до 17:00, ПТ з 8:00 до 16: 00 без перерви на обід) або поштою вул. Реміснича, 55Б, Чернігів, Чернігівська область, 14000, так і онлайн на електронну поштову скриньку — office.otke@ukr.net
Отже будьте уважні, сплачуючи за комірне! І пам’ятайте, безвихідних ситуацій не буває, ми завжди готові прийти Вам на допомогу!
Дата публікації - Травень 1st, 2024