АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

АТ ОТКЕ_Заборгованість квітень

     Попри постійні  військові небезпеки і фінансові труднощі, АТ «ОТКЕ» стабільно та надійно забезпечувало жителів 19 територіальних громад послугами, це понад 125 тисяч мешканців.

     При цьому 12,8 тисяч споживачів від 2-х місяців до 2-х років не сплачують за спожите тепло. Станом на 1 квітня 2024 року споживачі заборгували за спожиті послуги понад 244,3  млн грн. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року, споживачі наростили заборгованість на 3,2 млн грн.

     “Завдяки посиленій роботі з боржниками, як роз’яснювальній так і судово-перетензійній, нам вдалося не допустити суттєвого зростання заборгованості населення за спожиті послуги. Але разом з тим, підприємство підійшло до міжопалювального періоду зі значним дефіцитом коштів, що ускладнить як проведення ремонтної кампанії, так і постачання гарячої води влітку”, — наголосила  керівниця департаменту “Теплозбут” АТ “ОТКЕ” Марія Романова.

     Варто зазначити, що борг чернігівців за гаряче водопостачання перевищує 38,4 млн грн, а це близько 370 тис кубометрів, гарячої води відпущеної споживачам.

     Накопичення боргів за опалення та гарячу воду – це ризики для теплопостачання міста та області. Особливо в умовах, коли 65 % надходжень від оплати за послуги постачання тепла та гарячої води автоматично спрямовуються на оплату газу заборгованості за паливо у попередні періоди. І лише 35% коштів, отриманих від споживачів, залишаються  на осучаснення технологічного обладнання, закупівлю матеріалів для ремонту устаткування та теплових мереж (які є обов’язковими складовими надійної та безперебійної роботи) та операційні витрати підприємства.

     Зазначаємо, щоб врегулювати заборгованість за опалення та гарячу воду, необхідно укласти  договір про розстрочення заборгованості та її оплати частинами.

     “Нагадуємо отримувачам субсидії (їх в минулому опалювальному сезоні було близько 12 тис), що в травні органи пенсійного фонду почнуть перевірку наявності боргів за спожиті комунальні послуги. Наявність боргів може стати на заваді призначенню  державної допомоги на міжопалювальний період”,- підкреслила Марія Романова.

     Щоб розрахуватись за спожиті послуги можна  скористатися простими та безпечними – сервісами:

  • Кнопка «Сплатити on-line» на сайті АТ «ОТКЕ»;

  • Зручний інтернет-банкінг: Oschadbank (для власників карт банку комісія за квитанцію 0 грн);

  • Зручний інтернет-банкінг: Приват24 (для власників карт банку комісія за квитанцію, мінімальна, 1 грн);

  • Платіжний сервіс еasypay ;

  • Термінали самообслуговування.

     АТ «ОТКЕ» дякує усім відповідальним споживачам, які продовжують вчасно та регулярно сплачувати рахунки. Нагадуємо, це потрібно робити щомісяця до 30 (31) числа.

Піднятися наверх