Не мали можливості своєчасно передавати показання лічильників? Як у таких випадках скоригувати нарахування за послуги?
У зв’язку із початком активних воєнних дій більшість чернігівців не мали змоги вчасно передати показання своїх приладів обліку.
У таких випадках нарахування проводились на основі даних про середнє споживання за попередні періоди окремо по кожному помешканню.
Для того, щоб привести нарахування відповідно до фактичного рівня споживання, абоненти мають надати актуальні показання своїх приладів обліку.
Важливо! Порядок проведення коригування нарахувань залежатиме від періоду, впродовж якого не надавались дані приладів обліку.
У разі, якщо показання лічильників не передавались у період до 3-х місяців, — коригування проведеться автоматично при наступній передачі показань.
У випадку, якщо показання не надавались терміном загалом понад 3 місяці, — коригування здійсниться тільки на підставі відповідного звернення щодо перерахунку.
Уточнюючу інформацію щодо стану абонентського рахунку та проведених нарахувань отримуйте за телефонними номерами: 675 056, 675 147.
Консультації проводять фахівці в приміщенні головного офісу АТ «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, 55б. Графік роботи: будні дні з 08.00 до 17.00, п`ятниця з 08.00 до 16.00
ДЯКУЄМО СУМЛІННИМ ПЛАТНИКАМ ОТКЕ!
Абонентів, які мають накопичений борг та труднощі з його погашенням, просимо не вагатись і не гаяти часу, — одразу ж звертатись на підприємство для спільного пошуку вирішення питання із заборгованістю.
Завдяки підтримці один одного, ми знайдемо вихід із будь-якої непростої ситуації.
Пам’ятайте, сьогодні кожен проведений платіж — це ваш важливий внесок у своєчасний початок і стабільне проходження нового опалювального сезону.