АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Шановні cпоживачі!

Започатковуємо нову для нас та наших абонентів практику –– онлайн-спілкування, яка дозволяє надати потрібну інформацію одночасно максимальній кількості мешканців Чернігова, користувачам послуг ОТКЕ.

Поступово збираємо та відповідаємо на найбільш поширені питання, які отримуємо від наших споживачів, зокрема, що стосуються останніх змін у галузевому законодавстві та відмінностях у взаєморозрахунках, викликаних воєнними діями.

Наразі, розглянемо питання щодо особливостей проведення нарахувань та розрахунків за послуги протягом останніх місяців, з якими найчастіше звертаються наші абоненти:

Чому мені нараховано плату за послугу з постачання гарячої води, якщо в квітні місяці гаряче водопостачання в Чернігові було відсутнє?

  • Абсолютно вірно! Протягом квітня 2022 року послуги з постачання гарячої води мешканцям міста не надавались. Відповідно й нарахувань не проводилось.

    Плату за гаряче водопостачання за квітень у своїх платіжках можуть бачити виключно ті споживачі, які тільки у квітні, подали до АТ «ОТКЕ» показання своїх приладів обліку гарячої води і вони відрізнялись від даних, раніше зафіксованих у базі.

    Фактично це є коригування нарахувань за попередні періоди, а не поточними розрахунками за квітень місяць.

Чому у квитанції присутня плата за абонентське обслуговування за послугу з постачання гарячої води, якщо сама послуга гарячого водопостачання відсутня?

  • Плата за абонентське обслуговування – це загальнообов’язковий платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання послуги з постачання гарячої води, розрахований на 12 місяців.

    Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою. Її граничний рівень регулює держава у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами» від 21.08.2019 р. № 808.
    Починаючи з 01.12.2021 р. даний показник складає 35,19 гривні.

    Застосовується окремо за кожною комунальною послугою –– як за гаряче водопостачання, так і за опалення.

    Звертаємо вашу увагу на те, що граничний розмір плати за абонентське обслуговування залежить від законодавчо встановленого на відповідну дату розміру прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць.

    Це означає, що розмір плати за абонентське обслуговування може змінюватися тільки за умови зміни законодавчо встановленого розміру прожиткового мінімуму.

    За рахунок абонентської плати теплогенеруючим підприємствам відшкодовуються витрати на:

    • пов’язанні з укладенням договору про надання комунальної послуги;

    • здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;

    • нарахування та стягнення плати за спожиті комунальні послуги;

    • обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку теплової енергії (у разі їх наявності), а також за виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням споживачів за індивідуальними договорами (крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води).

    Яким чином провелись нарахування за послугу опалення за березень?

    • За наявності у будинку комерційного приладу обліку теплової енергії (загальнобудинкового лічильника) — нарахування за березень провелись за його фактичними показаннями, які враховують кількісні та якісні характеристики послуги.

      Для будинків, у яких відсутні прилади комерційного обліку — відповідно до вимог Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг –– з урахуванням норми споживання теплової енергії у будівлі та середньої місячної температури зовнішнього повітря у розрахунковому періоді за даними Укргідрометцентру, а також фактичних днів надання послуги.

    Ми прагнемо до покращення якості надання послуг ОТКЕ та разом із абонентами працюємо над удосконаленням нашої взаємодії.

    У будь-якому випадку, якщо виникають питання щодо нарахувань, звертайтесь будь-ласка, онлайн за індивідуальною консультацією за телефонами 675-056, 675-147 або пишіть на електронну скриньку pribor.otke@ukr.net, info@teplo.cn.ua.

    На період дії воєнного стану, ми не проводимо прийом споживачів у Розрахунковому центрі підприємства, за адресою: м. Чернігів, вул. О.Молодшого, 15А.

    У разі нагальної необхідності у особистому звернені, наші фахівці зможуть надати Вам консультації у приміщенні головного офісу АТ «ОТКЕ» за адресою:

    м.Чернігів, вул. Реміснича,55Б, тимчасовий графік роботи з Пн-Пт з 09.00-17.00

    БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ, РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!

Піднятися наверх