АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Шановні споживачі послуг АТ «ОТКЕ»

У зв`язку із подовженням карантину АТ «ОТКЕ» не проводить прийом населення.

Наразі споживачі послуг АТ «ОТКЕ» обслуговуються:

1. в телефонному режимі  за номерами телефонів аналітично-інформаційної групи обслуговування споживачів послуг АТ «ОТКЕ»

  • (0462) 675-056
  • (0462) 675-147
  • (0462) 610-964
  • міський колцентр — 0 800 50 93 50

2. за допомогою електронної пошти

3. за письмовими зверненнями споживачів

Споживач, якій звертається за допомогою електронної пошти або письмово, до звернення має додати копії документів, які підтверджують його вимоги та вказати номер свого контакту, за яким в разі необхідності, може звернутись фахівець АТ «ОТКЕ» для уточнення окремих питань:

В разі зміни власника квартири необхідні копії таких документів:

1) копія витягу з реєстра права на власність

2) копія договору купівлі – продажу квартири

3) копія технічного паспорта квартири

4) копія довідки з центру надання адміністративних послуг м. Чернігова, або від управителя будинку, про склад сім`ї за даною адресою

5) копія паспорта власника (1,2 сторінки та сторінка з адресою місяця останньої реєстрації)

6) копія ідентифікаційного коду

В разі надання до АТ «ОТКЕ» невірних даних показання розподільного (квартирного) приладу обліку можна сфотографувати його показання та надіслати до АТ «ОТКЕ» будь – яким зручним для Вас способом.

В разі повірки розподільних вузлів обліку споживачу необхідно надати копії таких документів:

1) копія свідоцтва про повірку вузла обліку

2) копія додатків до протоколу або актів розпломбування та опломбування

В разі зміни складу сім`ї необхідно надати:

1) копія довідки з центру надання адміністративних послуг м Чернігова або управителя будинку із зазначенням дати реєстрації або дати зняття з реєстрації члена родини,

В разі зміни площі квартири необхідно надати:

1) копію технічного паспорта квартири.

В разі тимчасової відсутності споживача за місцем реєстрації (зменшення нарахування у разі відсутності у квартирі розподільного (квартирного) вузла обліку гарячої води до АТ «ОТКЕ» необхідно надати:

1) заява

2) копія довідки з центру надання адміністративних послуг м Чернігова або від управителя про склад сім`ї

3) офіційний документ з місця перебування відсутньої за місцем реєстрації особи

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх