АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Карантин чи ні, а АТ «ОТКЕ» продовжує сумлінно виконувати свою роботу, в міжсезоння це — ремонти обладнання та подача гарячої води.

Натомість, завдання абонента — вчасно сплатити за отримані послуги, а от скільки саме доведеться викласти, залежить лише від самого споживача.

Вчасно передані показання лічильників — запорука Вашого фінансового благополуччя. Нагадаємо, що робити це необхідно до 25-го числа кожного місяця.

Аби задовольнити потреби всіх наших споживачів ми пропонуємо кілька способів передачі показань.

Як і раніше, обсяги використання гарячої води можна передати за номерами вказаними в платіжці: 97-42-56; 97-42-39; 97-42-31; 610-943; 610-932; 629-303; 622-629; 675-056, 675-147; 610-964. Втім, варто пам’ятати, що дані за цими номерами приймаються в режимі роботи підприємства.

В неробочі години ви можете передати показання за допомогою автовідповідача. Зателефонуйте за номером 652-200 і відповідно до голосових підказок передайте своє повідомлення. Однак, зважайте на дати, адже для розшифровки даних співробітникам АТ «ОТКЕ» знадобиться кілька днів.

Також нагадуємо, що передавати показання лічильників можна і давно відомим способом — через Особистий кабінет. Дані отримані в такий спосіб швидше обробляються і потрапляють в систему розрахунків, а ви зможете легко відстежити історію нарахувань та оплати тепла і гарячої води.

Якщо ви ще не зареєструвалися в Особистому кабінеті, то зробити це дуже просто:

• зайдіть сайт http://new.teplo.cn.ua/, в правій частині екрану натисніть на поле «Особистий кабінет»;

• до відповідних полів несіть номер особового рахунку, та суму останньої проплати (без урахування комісії банку) або заводський номер лічильника;

• наступний крок внесення контактних даних «електронної пошти», номера телефону та паролів для входу;

• чекаємо на появу в скриньці «електронного листа», для остаточного завершення реєстрації.

Якщо ж ви не маєте зайвого часу на проходження реєстрації скористайтеся Viber-ботом.

  • Заходячи в «Особистий кабінет», поряд зі звичними полями для входу Ви побачите QR-код. За допомогою камери на телефоні зіскануйте його;
  • Також QR-код ми розташували на нашій квитанції;
  • Якщо Viber встановлений на Вашому комп’ютері — в Особистому кабінеті натисніть на наступне посилання: viber://pa?chatURI=chernihiv_otke.

Це свого роду запрошення до спільноти.

Натисніть «Розпочати» і додайте лічильник. Для цього необхідно вказати номер особового рахунку (його можна знайти на квитанції, або в Особистому кабінеті) та номер самого лічильника (він також вказаний в квитанції та на самому приладі).

УВАГА!!! Якщо у вас два лічильника номери необхідно вводити на кожний прилад окремо.

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх