АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     За інформацією Пенсійного фонду України житлову субсидію на майбутній опалювальний період автоматично усім перерахують, хто вже є її отримувачем, навіть якщо в літній період субсидія була «нульова». Така можливість з’явилася завдяки запровадженню спрощеного обміну інформацією між Фондом та постачальниками послуг.

     Співпраця між виконавцями комунальних послуг, зокрема «Облтеплокомуненерго», та Пенсійним фондом прискорює процес розрахунку та призначення житлової субсидії. Наразі підприємство вже має особистий кабінет на веб-порталі ПФУ, що дає можливість швидкого обміну даними, які потрібні відділам соціального захисту для нарахування субсидії пільговим категоріям громадян.

     В липні-серпні поточного року Департамент «Теплозбут» АТ «ОТКЕ» у тестовому режимі розпочав застосовувати в роботі функціонал особистого кабінету «Вітрина-1201».

«Отже, нашим споживачам, які своєчасно сплачують за послуги постачання тепла та гарячої води і мають намір оформити субсидію, не потрібно звертатися до нас для отримання довідок про відсутність заборгованості. Щомісячно, до 10 числа (одразу після проведення нарахувань споживачам), ми подаємо до Пенсійного фонду дані про ВСІХ своїх абонентів за попередній місяць: розмір цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, платежів за них; наявність і розмір заборгованості за надані послуги тощо. Це збереже час споживачів і дозволить уникнути скупчення споживачів у нашому контакт-центрі», — повідомляє керівниця Департаменту «Теплозбут» АТ «ОТКЕ» Марія Романова.

     Співпраця відбувається в рамках реалізації експериментального проєкту щодо удосконалення порядку надання населенню субсидій, передбаченого постановою КМУ № 601 від 13.06.2023р. Споживач подає спрощену заяву встановленого зразка, у якій зазначає свої персональні дані та дані осіб, які входять до складу домогосподарства; адресу та рахунок в банку, на який буде йти виплата. Решту інформації, необхідної для визначення права домогосподарства на житлову субсидію, Пенсійний фонд отримує від державних реєстрів.

     Отже, щомісячно надаючи інформацію про споживачів до органів Пенсійного фонду України, «Облтеплокомуненерго» підтримує процес автоматичного призначення житлових субсидій та пільг, а також проведення масових перерахунків уже призначених допомог у зв’язку зі зміною тарифів. Відповідно, і призначення фінансової допомоги громадянам, які її потребують.

«Варто зазначити, що в такий спосіб органам соціального захисту стає доступною вся інформація щодо потенційних отримувачів державної допомоги. Це стосується виконання договорів реструктуризації, які абоненти-боржники укладають для отримання субсидії і не виконують їх, а в підсумку, накопичують борги. Що є основною перепоною для подальшого призначення допомоги», — підкреслила Марія Романова.

     Довідково: АТ «ОТКЕ» безперебійно забезпечує послугами постачання тепла та гарячої води понад 62,5 тисячі осель Чернігівщини, у 18 територіальних громадах області. Стале забезпечення всіх технологічних процесів, на пряму залежить від того, як споживачі дотримуються платіжної дисципліни. На початок вересня 2024 року заборгованість населення за спожиті послуги становить 157,5 млн грн. З інформацією, щодо погашення та реструктуризації боргу можна ознайомитись на нашому сайті

Піднятися наверх