АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     Відповідно до закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», власники приладів обліку гарячої води та теплової енергії зобов’язані проводити їх періодичну перевірку раз на 4 роки. Послуга здійснюється за рахунок споживача.

 «У серпні ми провели інвентаризацію всіх приладів обліку, які зареєстровані у наших споживачів. В ході перевірки виявили близько 1700 домогосподарств, у яких завершився міжповірочний період. Такі споживачі вже протягом кількох місяців отримують нагадування у своїх квитанціях. Додатково ми направили їм повідомлення про необхідність термінового проведення повірки лічильників. В іншому разі підприємством буде змінено метод нарахування оплати за спожиту гарячу воду»,- повідомила керівниця  департаменту «Теплозбут» АТ «ОТКЕ» Марія Романова.

Термінова повірка 2

     Після завершення міжповірочного інтервалу лічильника, підприємство не може брати за основу для розрахунків його показання. В цьому разі, відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої наказом Мінрегіонбуду № 315 від 22.11.2018р. (далі Методика), нарахування здійснюватимуться за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку.

     Таким чином, в квартирах без приладів обліку та обладнаних сушарками для рушників вартість гарячого водопостачання за одну особу в місяць складатиме — 362,18 грн, якщо житло не обладнане сушаркою для рушників — 335,02 грн, відповідно до чинного тарифу та норм споживання води затверджених рішенням  виконкому Чернігівської міської ради норм споживання води №181 від 20 квітня 2017 року .

Як споживачеві дізнатися про завершення міжповірочного інтервалу?

     Найперше джерело інформації про терміни повірки приладів обліку — рахунок на оплату послуг, де разом з обсягами споживання вказана дата, повторної перевірки лічильників. Якщо міжповірочний інтервал простроченою – додатково з’являється повідомлення «УВАГА! ТЕРМІНОВА ПОВІРКА».

Термінова Повірка 1

     Контролювати термін повірки можна через особистий кабінет на сайті «Облтеплокомуненерго»  в розділі «Картка абонента».

АТ ОТКЕ_Скрін кабінет

     У зв’язку з військовим станом споживачі не могли повірити лічильники у встановлені терміни. Також чимало громадян нині у лавах ЗСУ або знаходяться за межами країни та фізично не можуть виконати вимогу постанови Кабміну України щодо відновлення обов’язкової повірки приладів обліку. У разі відсутності у помешканні більше 30 днів, відповідно до ст.7 Закону України про житлово-комунальні послуги, споживач має звернутися до підприємства із письмовою заявою, в якій обов’язково слід вказати: прізвище, ім’я та по батькові, адресу реєстрації, місця фактичного проживання, телефон. Обов’язково додати документ, що підтверджує непроживання особи за місцем реєстрації.

Як подбати про повірку приладів обліку?

     Найперше, потрібно визначитись із організацією, що буде виконувати ці роботи. Тут споживач не обмежений у праві вибору, але варто звертати увагу на наявність Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки.

     Також необхідно визначитись чи потрібно для повірки здійснювати демонтаж лічильника. За наявності технічної можливості, сучасні технології і методи повірки дозволяють виконати її без демонтажу пристрою.

     Здійснити саму повірку. Отримати Свідоцтво про відповідність приладу обліку державним вимогам до вимірювальної техніки та Акти про проведення повірки. Зазначені документи слід надати до АТ «ОТКЕ» для внесення інформації до бази даних. Зробити це можна:

  • у контакт-центрі, за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, 55 Б, ПН-ЧТ 08:00-17:00, ПТ 08:00-16:00, без обіду;

  • за допомогою електронної пошти pribor.otke@ukr.net, з обов’язковим зазначенням адреси та номеру особового рахунку абонента, для внесення інформації до бази даних.

     Якщо для повірки потрібно демонтувати прилад обліку (обов’язково для лічильників теплової енергії), то споживачеві необхідно:

  1. Написати до АТ “ОТКЕ” заяву на розпломбування лічильника, вказавши адресу і контактні дані для зворотного зв’язку та сплатити рахунок. Фахівці теплової інспекції департаменту “Теплозбут” АТ “ОТКЕ” сконтактують із заявником і, в межах графіку роботи підприємства, погодять час здійснення розпломбування.

  2. Бути присутнім під час зняття пломб та складання акту із зазначенням показань приладу обліку.

  3. За допомогою обраної організації здійснити демонтаж і повірку приладу обліку, отримати Свідоцтво про відповідність пристрою державним вимогам до вимірювальної техніки.

  4. Написати до АТ “ОТКЕ” заяву на опломбування лічильника та сплатити рахунок за ці роботи. Спеціалісти теплової інспекції узгодять час проведення, а по завершенні процедури нададуть споживачеві відповідний акт.

  5. Надати Акти та Свідоцтво про проходження періодичної повірки до АТ “ОТКЕ”, для внесення інформації до бази даних. Зробити це можна:

  • у контакт-центрі, за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, 55 Б, ПН-ЧТ 08:00-17:00, ПТ 08:00-16:00, без обіду;

  • за допомогою електронної пошти pribor.otke@ukr.net, з обов’язковим зазначенням адреси та номеру особового рахунку абонента, для внесення інформації до бази даних.

     На підприємстві наголошують, що невдовзі розпочнеться опалювальний сезон, тож власникам квартирних приладів обліку теплової енергії вже зараз необхідно подбати про їх повірку. В іншому разі нарахування за тепло також будуть здійснюватися відповідно до Методики, за показаннями загальнобудинкового лічильника.

Піднятися наверх