АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     До початку червня абоненти АТ “ОТКЕ” мають повірити понад 7,2 тис лічильників гарячої води. Цього вимагає закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який зобов’язує власників раз на 4 роки здійснювати їх періодичну метрологічну повірку, власним коштом.

     У разі завершення міжповірочного інтервалу приладу сплив, підприємство не може брати за основу для розрахунків його показання. В цьому разі, нарахування здійснюватимуться за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку.

     Якщо у вашій квитанції з’явилося нагадування про повірку приладів обліку, вам слід починати пошук виконавця цих робіт. Лише споживач обирає до якого з них  звернутися.

     Але до вибору виконавців слід підходити дуже зважено, в першу чергу варто перевірити у фірми наявність Свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”).

     Із замовленням повірочних робіт зволікати не слід, адже між Вашою заявкою і проведенням повірки може пройти декілька тижнів, це залежить від кількості поточних замовлень у виконавців.

     Обов’зково отримайте документи, що підтверджують успішну повірку приладів!

  • Акт про проведення періодичної повірки, де зазначена серія та номер лічильника, дата проведення повірки або демонтажу, показання приладу.

  •  Свідоцтво про відповідність приладу обліку державним вимогам до вимірювальної техніки, де буде зазначено дату наступної періодичної повірки лічильника.

     Куди необхідно направити документи для постановки лічильника на облік ?

     Поцікавтеся яким надавачам послуг та в якому порядку підприємство, що повіряє ваші лічильники надає документи про здійснення повірки.

     Якщо обране вами підприємство не надає документів до ТА «ОТКЕ», зробіть це самостійно.

     Прийом документів здійснюється 5 днів на тиждень в контакт-центрі підприємства: м. Чернігів, вул. Реміснича, 55б (ПН-ЧТ з 08:00 до 17:00, ПТ з 08:00 до 16:00, без обіду). В режимі 24/7 — на електронну поштову скриньку: pribor.otke@ukr.net, з обов’язковим зазначенням адреси та номеру особового рахунку абонента.

АТ ОТКЕ_ повірка

Піднятися наверх