АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Станом на початок грудня поточного року заборгованість побутових споживачів перед АТ “ОТКЕ” склала 122,7 млн грн. І хоча, в порівнянні з попереднім місяцем, листопадом, її вдалося скоротити більше, ніж на 7 мільйонів, та її рівень викликає занепокоєння у тепловиків.

Значна частина заборгованості — це нарахування попередніх періодів, несплачені абонентами підприємства. Терміни її оплати визначені Договорами на постачання теплової енергії та гарячої води (затверджених Постановою КМУ №830 та №1182) вже минули, тож для її стягнення спеціалісти АТ “ОТКЕ” змушені звертатися до суду.

Так, протягом січня-грудня поточного року було підготовлено та скеровано лише до судів першої інстанції майже 1,7 тисяч справ боржників на загальну суму 33,4 млн грн. Наразі судами Чернігівської області ухвалено 1,2 тисячі рішень на користь “Облтеплокомуненерго” .

“Для нас звернення до суду — це не лише цивілізований спосіб врегулювання спорів між нами та споживачами, що мають заборгованість, але й можливість захистити права сумлінних платників. Незважаючи на скруту в державі, вони щомісяця акуратно сплачують за надані послуги і в такий спосіб підтримують надійність забезпечення теплом усіх абонентів підприємства, а від так мають право на захист своїх інтересів ”, — зазначила очільниця департаменту “Теплозбут” АТ “ОТКЕ” Марія Романова.

А таких платників, за результатами перших двох місяців опалювального сезону, чимало. Це дає підприємству маневрові можливості для розрахунків за енергоносії необхідні для генерації тепла, а відтак і забезпечення ним споживачів.

На підприємстві зазначають, що з травня поточного року результати роботи із захисту сумлінних споживачів стали значно помітнішими, за рішенням суду було стягнуто понад 14,2 млн грн. В примусовому порядку, органами виконавчої служби, — 6,5 млн грн, завдяки застосуванню ефективних інструментів, зокрема накладання арешту на майно, в тому числі на всі рахунки у фінансових установах (зарплатні, соціальні тощо). Решту — 7,7 млн грн, боржники сплатили не чекаючи на санкції виконавців.

Втім, фахівці, що ведуть роботу з побутовими споживачами застосовують всіх можливих заходів для врегулювання проблеми заборгованості в ході переговорної процедури.

“Ми розуміємо, що чимала кількість наших споживачів наразі перебуває у скрутному становищі. Тож пропонуємо їм варіанти погашення заборгованості, в тому числі, і можливість виплачувати борг рівними частинами, уклавши договір реструктуризації”, — підкреслила Марія Романова.

Докладно про можливість укладення такого договору можна дізнатися на сайті та в соцмережах сторінці підприємства.

В компанії нагадують, що стабільність та безпербійнійність теплопостачання значною мірою залежить від своєчасної оплати спожитих послуг та закликають якомога швидше розрахуватися за тепло та гарячу воду.
Зробити це можна як онлайн, так і офлайн, за допомогою:

  • Кнопки «Сплатити on-line» на сайті АТ «ОТКЕ»

  • Зручних інтернет-банкінгів: Приват24, Oschadbank;

  • Платіжних сервісів: рortmone, еasypay;

  • У відділеннях банківських установ чи “Укрпошти”.

Всі пере лічені способи оплати працюють , а кошти надходять за призначенням, та допомагають підприємству забезпечувати тепло і затишок у кожній оселі.

Піднятися наверх