АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

АТ «ОТКЕ» увійшло в осінньо-зимовий період. Станом на сьогодні, всі котельні та теплові пункти працюють у штатному режимі та забезпечують теплом 700 житлових будинків у Чернігові та 218 будинків в територіальних громадах. Відповідно, підприємство надає послуги з постачання теплової енергії та гарячої води до будівель споживачів у відповідній кількості та якості, що встановлено нормативами.

Відповідно до індивідуальних договорів без обслуговування внутрішньобудинкових систем, які являються публічними договорами приєднання (Постанова КМУ №830 та №1182), і на підставі яких ВСІ жителі Чернігівщини забезпечуються теплом, теплопостачальник подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, фактично ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ ПОВЕРХНІ СТІНИ БУДІВЛІ.

Починаючи з внутрішньої поверхні стіни будівлі, за справність роботи внутрішньобудинкової системи та якість послуг у багатоповерхівці відповідає управляюча компанія (житлово-експлуатаційна компанія/ЖЕК, ОСББ чи житловий кооператив), яка обслуговує будинок. Що закріплено Законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

Тож, в разі виникнення, питань щодо циркуляції теплової енергії по багатоповерхівці (холодні батареї в окремій квартирі чи кімнаті) споживачам необхідно звертатися саме до управляючої компанії.

Тож, в разі виникнення, питань щодо циркуляції теплової енергії по багатоповерхівці (холодні батареї в окремій квартирі чи кімнаті) споживачам необхідно звертатися саме до управляючої компанії.

Виняток з цього правила — тимчасове призупинення послу теплопостачальною організацією. До таких заходів фахівці АТ «ОТКЕ» вдаються лише у випадках аварійних ситуацій на теплових мережах, і лише за умови, що ремонтні роботи не можливо виконати без відключення споживачів.

Інформацію про тимчасові перерви у наданні послуг АТ «ОТКЕ» обов’язково розміщує на офіційному сайті та на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук

Тож, якщо переліку адрес, на які тимчасово призупинені послуги у зв’язку з виконанням аварійних ремонтних робіт, ваша адреса не зазначена, варто звернутись до управителя вашого будинку для усунення проблеми.

Піднятися наверх