Переважна більшість заявок стосувалася випадків заповітрювання внутрішньобудинкових мереж теплопостачання, що часто трапляється на початку опалювального сезону. Найчастіше повітря потрапляє в систему опалення, якщо мешканці чи управитель будинку здійснювали ремонтні роботи із повним зливом мережевої води з системи, інша причина — порушення герметичності з’єднань опалювальних приладів у помешканнях.
Щоб якомога швидше, забезпечити споживачів АТ «ОТКЕ» теплом оперативний персонал служби ремонту та експлуатації теплових мереж, цими вихідними працював у посиленому режимі, виконуючи заявки на витравлювання повітря із внутрішньобудинкових систем.
Так протягом 4-х днів було виконано понад 700 обходів підвальних і дахових приміщень. До деяких будинків фахівці навідувалися по кілька разів.
Оскільки споживачі АТ «ОТКЕ» вже на 100% підключені до теплопостачання, то від сьогодні заявки на заповітрювання системи, протічки тощо приймає міський колл-центр за телефоном: 0 800 50 93 50.
Працюємо, щоб тепло і затишно було в кожній домівці!