Ви запитували: «Надовго виїздили з міста не користувалися гарячою водою і не передавали показання лічильників. А після повернення не можемо передати показання приладів обліку. Чому?»
На це запитання фахівці контакт-центру АТ «ОТКЕ» відповідають в середньому по 10 разів за день, воно цього міжсезоння є одним з найбільш поширених.
Отже, чому так сталося?
Відповідно до пункту 23 Типового індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води, споживач зобов’язаний щомісячно з 25 до 30 (31) числа передавати показання приладів обліку.
Якщо абонент не передає дані про споживання у визначений строк, то протягом трьох місяців, нарахування здійснюється на основі середньодобового споживання домогосподарства за попередні 12 місяців. Якщо показання не передаються понад 3 місяці, постачальник зобов’язаний розраховувати вартість послуги, як для споживача, що не має приладу обліку (пункту 25 Типового індивідуального договору про надання послуги з постачання гарячої води).
Тож, якщо ви довго не передавали показання, то нарахування вам здійснювалися з розрахунку середньодобового споживання, і відповідно системою обліку обсягів споживання, зафіксований розрахунковий обсяг. Якщо ви намагаєтесь передати менші показання, система не прийме їх, як коректні, і не зафіксує.
Як виправити ситуацію?
Варіант 1:
В першу чергу необхідно перевірити чи не час Вам повірити прилади обліку. Дата періодичної повірки приладу вказана в квитанції, в табличці з показаннями вашого лічильника.
Якщо час прийшов, то вам необхідно звернутися до підприємств, що мають Свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки. Зверніть увагу, що з 4 червня поточного року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №440 від 07 квітня 2023 р, відновлено обов’язкову повірку приладів обліку, на територіях, де не ведуться бойові дії (на Чернігівщині під її дію не підпадають лише 4 міські територіальні громади: Новгород-Сіверська, Семенівська, Городнянська та Сновська).
В актах про проведення повірки будуть зафіксовані початкові і кінцеві дані на момент проведення обстеження. Початкові показання слугуватимуть підтвердженням для здійснення перерахунку спожитої послуги за попередні періоди. А кінцеві дані повірки стануть відправною точкою для подальших нарахувань.
Для отримання більш детальної консультації з питань повірки приладів обліку ви можете звернутися до нашого контакт-центру за тел.: (0462) 675-056; (0462) 675-147; (0462) 676-899.
Варіант 2:
Якщо повіряти прилади не потрібно, тоді споживач має зробити фото лічильника (на ньому має бути чітко видно номер приладу та його показання і, бажано, пломбу) та надіслати його на електронну адресу pribor.otke@ukr.net.
При цьому необхідно обов’язково зазначити адресу, за якою розташовано прилад, номер особового рахунку та місце розташування лічильника (кухня, санвузол). Для прискорення ідентифікації приладу.
Також, ви можете особисто відвідати контакт-центр АТ «ОТКЕ», м. Чернігів, вул Реміснича, 55 Б, ПН-ЧТ 08:00-17:00, ПТ 08:00-16:00, без обіду. За наявності фото вашого приладу обліку, під час особистого прийому вам буде здійснено перерахунок обсягів споживання гарячої води.