Ми вже підготували до друку паперові квитанції і зовсім скоро поштарі доставлять їх нашим клієнтам. Для зручності споживачів, які віддають перевагу онлайн-технологіям, ми завантажили електронні платіжки до Особистих кабінетів.
Як і минулого місяця в квитанції присутній авансовий платіж за тепло. Для споживачів це можливість накопичити певну суму коштів на своєму особовому рахунку і полегшити фінансове навантаження на родину взимку. До речі 5,1 тис абонентів АТ «ОТКЕ» скористалися цією можливістю в червні.
А для підприємства — це можливість якомога краще підготуватися до початку опалювального сезону 2023-2024 р., адже влітку переважна частина витрат підприємства йде на поточні та капітальні ремонти, обслуговування котельного обладнання, мереж, магістралей тощо.
Окрім особистого кабінету, рахунки за спожиті послуги вже доступні для користувачів онлайн-банкінгу Приват24 та Ощад24.
Нагадування для користувачів сервісу Приват24. Якщо сума за якусь із послуг прописана зеленим кольором — це означає, що за цією послугою у вас утворилася переплата. В той же час, суми прописані червоним кольором – це нарахування для оплати.
Обирайте для себе найбільш зручний сервіс оплати:
- Кнопка «Сплатити on-line» на сайті АТ «ОТКЕ»
- Зручний інтернет-банкінг: «Ощад» (для власників карт банку комісія за квитанцію 0 грн);
- Зручний інтернет-банкінг: Приват24 (для власників карт банку комісія за квитанцію, мінімальна, 1 грн).
Дякуємо кожній родині, яка своєю оплатою за послуги АТ «ОТКЕ», підтримує ремонтну кампанію підприємства. Приєднуйтесь! Доля майбутнього опалювального сезону в руках кожного з Вас!