Підтримка — ось що допомагає Україні протистояти ворогу! Підставляючи плече один одному, донатячи на ЗСУ, купуючи українські товари та підтримуючи комунальників, українці вперто протистоять російському загарбнику.
У червні АТ “ОТКЕ” знову відкриває можливість для своїх споживачів створити “подушку безпеки” на зиму. Традиційно для літнього періоду в платіжці за тепло абоненти побачать рядок “Рекомендований авансовий платіж”. Це означає, що, за бажанням, споживачі можуть в літній період внести певний відсоток оплати за тепло на майбутнє. Аванс за опалення становить 10 грн за квадратний метр опалювальної площі.
Кошти сплачені наперед «лягатимуть» на абонентський рахунок споживача і будуть накопичуватися на ньому до початку опалювального сезону. Такий підхід зробить зимові рахунки за опалення більш збалансованими, та зменшить навантаження на сімейний бюджет абонентів АТ “ОТКЕ”.
Втім, сплата авансового платежу — це не лише спосіб полегшити свої зимові платіжки Для теплогенеруючого підприємства — літо один з найбільш скрутних та затратних періодів року. Саме в цю пору виконується низка обов’язкових регламентних заходів з підготовки теплового господарства до майбутнього опалювального сезону. АТ “ОТКЕ” здійснює поточні та капітальні ремонти і обслуговування котельного обладнання, мереж, магістралей тощо.
Тож, кожна сплачена влітку гривня не лише знизить фінансове навантаження на споживачів взимку, а й допоможе вчасно максимально підготованими розпочати опалювальний період 2023/2024.
Інформація про рекомендовані авансові нарахування вже доступна в онлайн-режимі:
- в Особистому кабінеті споживача, в розділі «Квитанція» на сайті АТ «ОТКЕ»;
- в системі онлайн-банкінгу Приват24 (для власників карт банку комісія за квитанцію, мінімальна, 1 грн).
А вже зовсім скоро, Ви зможете побачити ці рекомендації у паперових квитанціях.
Лише разом ми зможемо подолати найсильнішого ворога, лише разом ми вчасно увійдемо в опалювальний сезон і пройдемо його.