АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Від 1 лютого скасовано можливість безготівкової оплати пільг за користування житлово-комунальними послугами, — усі субсидії виплачуватимуться виключно у грошовій формі.

Тобто, АТ «Ощадбанк» не буде автоматично перераховувати кошти субсидій надавачам комунальних послуг, як це було раніше. Починаючи з цього місяця, субсидіанти мають самостійно перераховувати ці гроші надавачам комунальних послуг.

Кошти, отримувачам субсидії надходитимуть на вказаний ними банківський рахунок. Якщо людина не повідомила номер свого рахунку при оформлені допомоги чи не має його, ці кошти будуть перераховані на спеціально створені Пенсійним Фондом рахунки в АТ «Ощадбанк».

Щоб отримати доступ до цих коштів, субсидіанту необхідно звернутися до «Ощадбанку» для відкриття рахунку, чи повідомити фінустанову про наявність такого рахунку в іншому банку.

Без відкриття рахунку у банківських установах, продовжать виплачувати субсидію лише пенсіонерам, які отримують пенсію через відділення «Укрпошти» (а таких, за даними Пенсійного Фонду України лише 22%). Державну допомогу на оплату комуналки, їм як і раніше будуть доставляти разом із пенсійними виплатами.

В такий спосіб, субсидії стали остаточно монетизованими та адреснми і керувати ними зможе лише, той кому вони призначені.

Але варто пам’ятати, що як і раніше державні органи проводитимуть звірку списків боржників з надавачами послуг. І за наявності заборгованості, у субсидіанта можуть виникнути суттєві проблеми при призначенні державної допомоги на наступний період.

Піднятися наверх