Шановні cпоживачі!
1 лютого 2022 року після вимушеної перерви, департамент обслуговування споживачів відкриває двері для відвідувачів за адресою вул Молодчого 15.
Упродовж запровадженого в Україні карантину прийом споживачів по вул. Молодчого,15 здійснюється за таким графіком:
понеділок – середа — з 08:00 до 17:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься);
четвер – не приймальний день
п’ятниця — з 08:00 до 16:00
(із 12:00 до 13:00 на час прибирання та дезінфекції приміщення абонентської служби прийом споживачів не проводитиметься)
субота і неділя — вихідні.
Звертаємо увагу, що на час діючих у державі карантинних обмежень відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України запроваджено додаткові обмеження на режим відвідування споживачами департаменту обслуговування споживачів: |
— при відвідуванні фахівців у приміщенні АТ «ОТКЕ» споживачам необхідно мати при собі та надати охоронцеві один із наступних документів: COVID-сертифікат про вакцінацію, або чинне підтвердження про одужання від COVID-19, або негативний результат ПЛР- тесту або негативний результат експрес –тесту на визначення антигена коронавірусу ( за останні 72 години);
— на вході до приміщення буде організоване місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками;
— очікування прийому відбуватиметься ззовні приміщення департаменту з дотриманням принципів соціального дистанціювання (відповідно до нанесеного маркування на відстані 1,5 м);
— до офісного приміщення допускатимуться відвідувачі тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно;
— прийом здійснюватиметься з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м);
— дозволятиметься одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 кв. м площі зали обслуговування.
АТ «ОТКЕ» рекомендує споживачам надавати перевагу дистанційному отриманню консультацій. Це дозволить не лише отримати консультацію в більш комфортних умовах та в зручний для споживача час, а й уникнути черг і зменшить ризики через скупчення людей під приміщенням департаменту. До того ж набутий у період карантину досвід довів ефективність такого підходу.
Для отримання консультацій та інформації щодо стану розрахунків споживачі можуть зателефонувати на номер (0462) 675-147, 675-056, 665-422, 665-424 щодня, крім суботи та неділі, з 8-00 до 15-00 або надіслати листа на електронну пошту: office.otke@ukr.net або info@teplo.cn.ua.
Якщо ж обставини вимагають від споживача особистої присутності в процесі звернення до підприємства та/або підготовка відповіді на звернення потребуватиме певного часу, то споживачеві буде запропоновано замість тривалого очікування повернутися по документи пізніше. Строк готовності документів у кожному окремому випадку визначатиметься індивідуально (на конкретний час, конкретну дату, по дзвінку представника підприємства тощо). У такому разі споживачу достатньо буде у домовлений раніше час (без очікування в черзі) просто забрати свої документи. |
Також нагадуємо споживачам про необхідність своєчасно розраховуватись за отримані послуги АТ «ОТКЕ». Ці кошти потрібні підприємству, щоб розраховуватися з постачальниками за енергоносії .
Бережіть себе та своїх рідних, а ми подбаємо про комфорт і затишок у ваших оселях!