АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
приймальня голови правління
(0462) 77-43-24
e-mail - info@teplo.cn.ua, office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 665-422
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Про особливості опалювального сезону 2021-2022 років розповідає голова правління АТ «Облтеплокомуненерго» Олексій Щербина.

  • Опалювальний сезон для мешканців Чернігова розпочався й закінчиться вчасно і як того вимагатимуть погодні умови та температурні режими, – підприємство бере на себе таке зобов’язання.
  • Незважаючи на значне зростання кожної складової, тариф на послуги компанії не змінився і залишається для населення на рівні попередніх двох років відповідно до підписаного з асоціацією міст Меморандуму.
  • Вжито заходів щодо забезпечення підприємства основними ресурсами – газом та електроенергією, договори на їх поставку укладені й виконуються за умови дотримання графіку платежів.
  • Програми компенсації різниці в тарифах енергогенеруючим підприємствам за рахунок коштів місцевих бюджетів наразі знаходяться у стадії розробки, очікуваний термін виплат по ним – кінець січня наступного року.
  • Гарантія стабільного і безперебійного постачання тепла і гарячої води абонентам АТ «ОТКЕ» – своєчасна оплата ним за енергоресурси, що прямо залежить від рівня розрахунків споживачів за послуги.

Про нову систему взаємовідносин у процесі надання і споживання комунальних послуг, що почала діяти з 1 листопада 2021 року:

у відповідності до вимог ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» та згідно «Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг»:

  • Між споживачами комунальних послуг та виконавцем почав діяти індивідуальний договір приєднання про надання послуг з постачання теплової енергії та надання послуг з постачання гарячої води.
  • Загальний обсяг теплової енергії, пов’язаної з наданням послуги з постачання теплової енергії, розподілився на складові:

    — обсяг теплової енергії витраченої на опалення квартири (приміщення);

    — обсяг теплової енергії витраченої на опалення місць загального користування;

    — обсяг теплової енергії витраченої для забезпечення функціонування внутрішньо будинкової системи опалення.

  • Абонентам, квартири (приміщення) яких оснащені індивідуальними вузлами розподільного обліку теплової енергії, на кінець кожного розрахункового періоду проводяться донарахування до мінімальної частки середнього питомого споживання теплової енергії у будинку і застосовуються у разі передачі даних споживання з нижчими за середні показання.
  • Абонентам, квартири (приміщення) яких оснащені індивідуальною системою опалення, окремо проводитимуться донарахування за обсяг теплової енергії витраченої на опалення місць загального користування та обсяг теплової енергії витраченої для забезпечення функціонування внутрішньо будинкової системи опалення.
  • Послуги з постачання гарячої води розділились на дві окремі складові:
  • — обсяг спожитої гарячої води;

    — обсяг теплової енергії витраченої для забезпечення функціонування систем гарячого водопостачання.

  • Абонентам, які не спожили впродовж розрахункового періоду певного обсягу гарячої води, або користуються індивідуальними водонагрівачами, в обох випадках буде донарахована плата за обсяг теплової енергії витраченої для забезпечення функціонування систем гарячого водопостачання.
  • За результатами кожного розрахункового періоду виконавець надає споживачу рахунок, який включає всі нарахування (складові послуг) відповідно до нової Методики, а також плату за абонентське обслуговування, яка згідно з діючими нормами Закону має зазначатись окремим рядком. Вона враховує витрати виконавця пов’язані із обслуговуванням абонентських рахунків і договорів, які були виключені зі складу тарифу.
Піднятися наверх