АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Практично в кожній фінансовій установі можна побачити оголошення: «Гроші й документи перевіряйте не відходячи від каси!». Кожного місяця до АТ «ОТКЕ» надходить від 50-ти до 150 тисяч гривень нерозпізнаних платежів.

Тільки-но АТ «ОТКЕ» розносить квитанції, як спеціалісти, що працюють зі споживачами отримують силу-силенну дзвінків із запитаннями: «Де мої гроші?», «Я платив, чому мені виставили борг?», тощо. І тут починається справжнє розслідування, бо ж треба в телефонному режимі з’ясувати через яку фінансову установу пройшли гроші і які дані були вказані при проведенні операції. Інформація — наше все, тому саме від точності вказаних Вами даних залежить чи потраплять кошти на Ваш абонентський рахунок.

Отже, сплачуючи за тепло та гарячу воду самостійно (через електронні сервіси банків чи інші платіжні системи) будьте уважні.

Найперше, потрібно правильно обрати кому саме ви платите гроші. Для цього в рядок «Пошук компанії» необхідно ввести код ЄДРПОУ. Він вказаний на квитанції.

Знайшли компанію? Добре, оберіть послугу «Централізоване опалення» чи «Гаряче водопостачання».

Будьте уважні, адже значна частина споживачів плутають ці послуги і, як результат, мають переплату по воді та борги за тепло. Тож, гроші доводиться переносити «вручну» після того як споживач надішле до АТ «ОТКЕ» письмову заяву.

Наступний крок заповнення, власне, реквізитів. Найголовніший — абонентський номер, він також вказаний у квитанції.

Пам’ятайте, помилка в одну цифру і Ви сплатили за послуги отримані сусідами або й геть невідомими людьми. Не менш важливе внесення Вашої поштової адреси, прізвища, імені та по-батькові — ці дані допомагають ідентифікувати Ваш платіж під час пошуку.

Не менш важливе поле «Коментар до платежу», тут має міститися вся вищезазначена інформація (номер абонентського рахунку, адреса та ПІБ платника).

Якщо ж помилка вже сталася і гроші не потрапили на Ваш рахунок, а перевірити це можна не чекаючи на платіжку. В Особистому кабінеті в розділі «Перегляд оплати» або ж уважно звіривши інформацію на чеку та у квитанції.

В останньому випадку негайно зверніться до банківської установи із заявою про необхідність скасування операції та повернення коштів.

Ця ж рекомендація діє й у тому випадку коли оплату здійснював оператор банку чи пошти, але знову ж таки «Гроші й документи перевіряйте не відходячи від каси!».

Та якщо ґаву вже зловили необхідно звернутися до АТ «ОТКЕ» із письмовою заявою про помилкову оплату із копією чеку фінустанови через яку проведено платіж. Без письмового звернення жодні перенесення коштів неможливі.

І пам’ятайте, сучасні браузери та системи платежів налаштовані так аби максимально спростити життя користувача, а тому всі внесені дані вони «запам’ятовують» і це може зіграти з вами злий жарт. Так, один із наших споживачів упродовж кількох місяців сплачував за гаряче водопостачання іншому споживачеві та дивувався чому гроші не доходять до його абонентського рахунку. Тож будьте уважні й не матимете клопоту!

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх