АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Шановні споживачі!

Минулого тижня разом із платіжками за гарячу воду чернігівці отримали додаток — рахунок на рекомендований авансовий платіж. Впродовж кількох днів в соцмережах почали з’являтися пости здивування і незадоволення, мовляв, це що за новація така?

Тож, АТ «ОТКЕ» нагадує своїм абонентами, що авансові платежі за тепло — це зовсім не нова практика. Впродовж останніх кількох років наші споживачі отримують такі платіжки-рекомендації, дехто їх ігнорує, оскільки вони не обов’язкові до сплати. Втім, є й інша категорія, люди, які в такий спосіб створюють собі певну фінансову «подушку» на зиму. Адже кошти сплачені наперед «лягають» на абонентський рахунок споживача і залишаються там до самого опалювального сезону.

Отже, наші споживачі мають можливість створити собі так би мовити «скарбничку» на своєму абонентському рахунку і принаймні, якийсь час (залежно від того, скільки відкладали влітку) взимку платити менше. А підприємство натомість, отримує «живі» кошти в один із найбільш скрутних періодів року.

Традиційно літні місяці фінансово затратні для теплогенеруючих підприємств, адже в цей період необхідно виконати низку поточних та капітальних ремонтів котельного обладнання, мереж, магістралей тощо. Зрозуміло, що всі ці заходи «влітають» підприємству в копійку. А з огляду на те, що сьогодні лише населення завинило підприємству 130 мільйони 398,6 тисяч гривень, тож і проведення підготовки до нового опалювального сезону, і його початок — це «задачка з багатьма невідомими».

А відтак, кожна вчасно заплачена гривня — запорука успішності, як підготовчих робіт, так і постачання гарячої води та своєчасного старту опалювального сезону 2020-2021рр.

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх