Із завершенням сезону опалювального теплогенеруючі підприємства не йдуть на відпочинок натомість у них, починається — ремонтний. Після осінньо-зимового періоду обладнання потребує технічного обслуговування, модернізації, а подекуди, повної заміни, тож клопоту в тепловиків вистачає. Для забезпечення сталої роботи взимку, сьогодні ми розпочинаємо підготовку до втілення проєктів реконструкції котельного обладнання та теплових мереж на загальну суму 22 мільйони гривень. Це й заміна теплових мереж, насосного обладнання та парового водопідігрівача, і відновлення теплоізоляції зовнішніх мереж, та осучаснення магістральної теплової мережі.
Майже щороку підготовка нового сезону перетворюється на «біг із перешкодами» складним ландшафтом, проте цьогоріч, зважаючи на епідемію та пов’язані з нею фінансові труднощі споживачів, цей процес буде значно складнішим. Саме тому, для АТ «ОТКЕ» надзвичайно важливо, аби кожен споживач вчасно сплачував за отримані послуги, адже від цього залежить як стабільність роботи підприємства загалом, так і якість підготовки до майбутньої зими (ні в кого ж немає сумнівів, що вона прийде?). І нібито взаємозв’язок якості оплати та підготовки до опалювального сезону зрозумілий, але…
За інформацією міністерства розвитку громад та територій України, заборгованість українців за отримані комунальні послуги нині становить 32,69 млрд. гривень. Серед причин такої ситуації й запровадження карантинних заходів і, як наслідок, втрата заробітку, а то й роботи взагалі, багатьма українцями. Аби підтримати населення уряд заборонив надавачам послуг нараховувати пеню абонентам, за несвоєчасну оплату отриманих послуг. Але ж про списання боргів чи скасування необхідності платити не йшлося. А від так, накопичені під час карантину борги нікуди не зникнуть, ба більше перетвориться на важкий тягар для родини. Та й передачу даних про боржників до відділів соціального захисту населення, передбачену Порядком призначення житлових субсидій ніхто не скасовував, тож накопичена заборгованість може зіграти «злий жарт» у майбутньому.
Втім, сьогодні, АТ «ОТКЕ» має чимало приводів для оптимізму щодо проходження ремонтного періоду, адже протягом березня, незважаючи на фінансові труднощі, наші абоненти більше ніж на 90 % розрахувалися за отримані послуги. Тож адміністрація підприємства висловлює щиру подяку всім, хто знайшов можливість своєчасно розрахуватися за отримані послуги і сподівається, що і в травні нам буде за що подякувати нашим споживачам.
Водночас, закликаємо — бережіть себе та своїх близьких, не ходіть по банках оплачувати комуналку, використайте онлайн сервіси фінансових установ. Так, сьогодні, оплатити житлово-комунальні послуги через мережу інтернет можуть користувачі Приватбанку, Ощадбанку, Укрсиббанку, Аваль, Альфа Банку, ТАС комерц банку, ПУМБу та Монобанку. Окрім того, працює ціла низка он-лайн сервісів для сплати комуналки, як-то: EasyPay.ua, iPay.ua, Portmone.com.ua, Online.ua і цей список можна продовжувати. Окрім того, уряд анонсував що вже найближчим часом комунальні послуги можна буде оплати дистанційно й через відділення Укрпошти.
Також, нагадуємо, незважаючи на те, що особистий прийом споживачів тимчасово призупинено, ви однаково можете отримати всю необхідну інформацію, щодо розрахунків, надання послуг тощо. Спеціалісти інформаційно-аналітичної групи в телефонному режимі нададуть вам всю необхідну інформацію та приймуть показання лічильників для цього потрібно лише зателефонувати за номерами: (0462) 675–056, (0462) 675–147, (0462) 610–964, або написати листа на нашу електронну адресу info@teplo.cn.ua, office.otke@ukr.net (не забудьте вказати свою адресу та номер особового рахунку, який вказано у квитанції). А для дистанційної передачі показників лічильників використовуйте Особистий кабінет, Viber-бот, чи автовідповідач за номером (0462) 652–200.
З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».