АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
приймальня голови правління
(0462) 77-43-24
e-mail - info@teplo.cn.ua, office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 665-422
Міський колцентр
0 800 50 93 50

 Шановні споживачі, вітаємо Вас на сайті

ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО»

   На численні прохання мешканців міста та області, для спрощення процедури передачі показань лічильників гарячого водопостачання, зменшення навантаження телефонної лінії Розрахункового центру та на вимогу Закону України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення» ми раді Вам повідомити про початок роботи веб-сайту ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО» (надалі АТ «ОТКЕ»).

В своїй роботі АТ «ОТКЕ» буде керуватися принципами відкритості та прозорості, забезпечувати права споживачів на одержання інформації, запобігати розповсюдженню недостовірної інформації про товариство.

На сайті розміщено багато корисної інформації, що стосується товариства. Вона зручно розташована і не вимагає довгих пошуків. Деякі розділи сайту знаходяться в стадії розробки та наповлення.

Для зручності користувачів на сайті АТ «ОТКЕ» відкрито сервіс «Особистий кабінет». Деякий час сервіс буде доступний лише споживачам міста Чернігова, але згодом послугою «Особистий кабінет» зможуть користуватися і споживачі Чернігівської області. Відтепер, за допомогою сервісу «Особистий кабінет», у будь-який зручний час, споживачі, що мають доступ до мережі Інтернет, можуть дізнатися про паспорт послуг, на підставі яких проводиться нарахування, наявність пільг та субсидій, подивитися історію платежів, внести показники лічильника, подивитися дату наступної повірки приладу обліку, тощо.

Скористатися сервісом «Особистий кабінет» на сайті можна після проходження простої процедури реєстрації. Щоб зареєструватися, потрібно ввести номер особового рахунку (він зазначений на квитанції про оплату послуг), адресу, ПІБ абонента, суму і дату останнього платежу та адресу електронної пошти. Або прийти особисто до Розрахункового центру з паспортом та зареєструватися за допомогою фахівця.

Реквізити  і карту місцезнаходження Ви знайдете у розділі «Контакти».

Увага!!! Повідомляємо про зміну адреси електронної пошти (otke@teplo.cn.ua). Просимо надсилати всю кореспонденцію на наступні електронні скриньки: info@teplo.cn.ua або office.otke@ukr.net.

Сподіваємось, представлена інформація буде корисною для Вас і дозволить в більш повному обсязі задовольнити Ваші потреби.

З повагою, адміністрація АТ «ОТКЕ».

Піднятися наверх