АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

64% котелень Чернігова отримали Акти готовності, 93% тепломереж пройшли випробування — підготовка до зими триває

1 вересня — старт нового навчального року для школярів та студентів, а для теплоенергетиків — ця дата розпочинає відлік до старту нового опалювального періоду. Весь колектив «Облтеплокомуненерго» щоденно наполегливо працює, щоб своєчасно завершити усі роботи з підготовки до нового осінньо-зимового періоду.

196  195

Протягом останнього тижня літа працівники служби ремонту та експлуатації теплових мереж завершили гідравлічні випробування на 93% теплових мереж обласного центру. Перевірено понад 155,7 км трубопроводів, якими до осель містян постачається тепло та гаряча вода.

Актуальні роботи за тиждень:

  • Усунуто 4 пошкодження на трубопроводах, що покращить надійність теплопостачання домогосподарствам містян.
  • Замінено 110 метрів труб централізованого опалення та 30 метрів мереж гарячого водопостачання.
  • Завершено монтаж 6 теплообмінних установок, завершуються роботи з оновлення ще двох. Оновлення цього обладнання підвищить надійність гарячого водопостачання до помешкань містян.
  • На 11 ділянках тривають планові ремонтні роботи.

190  189

До виконання робіт на теплових пунктах та мережах щоденно залучено понад 145 фахівців та 17 одиниць спеціалізованої техніки. Це професіонали, які, незважаючи на будь-які умови, забезпечують життєво важливі послуги для мешканців області.

На завершальний етап виходить підготовка об’єктів генерації теплової енергії. Станом на 1 вересня:

  • 95% котельного обладнання пройшло повний цикл підготовки до роботи в період пікових навантажень.
  • 64% котелень обласного центру отримали Акти повної готовності до роботи в осінньо-зимовому періоді.

193  191

Зворотний зв’язок

Протягом тижня ми опрацювали 56 звернень з міського кол-центру та надали 196 консультацій у контакт-центрі підприємства.

Наша мета — стабільне теплопостачання і комфорт у домівках споживачів. Якщо ви помітили пошкодження на мережах, будь ласка, повідомте нашу аварійну службу. Разом ми зробимо цю зиму безпечною!

 

Піднятися наверх