Фахівці департаменту «Теплозбут» АТ «Облтеплокомуненерго» продовжують реалізовувати важливий формат роботи зі споживачами — виїзні прийоми в містах і селищах Чернігівщини.
Нещодавно працівники підприємства провели особисті прийоми жителів шести територіальних громад: міст Мена, Ріпки, Корюківка, Городня та селищ Гончарівське і Ладан. Під час зустрічей фахівці безпосередньо поспілкувалися з мешканцями, надали роз’яснення з актуальних питань та допомогли у вирішенні нагальних проблем.
У більшості випадків (63%) звернення стосувалися консультацій щодо врегулювання заборгованості, адже своєчасна оплата є запорукою стабільного опалювального сезону. Також громадяни отримали відповіді з інших важливих тем, серед яких:
- пошук та перенесення помилково сплачених коштів;
- нарахування оплати для власників житла з автономним опаленням за тепло, яке використовується для обігріву місць загального користування;
- роз’яснення щодо застосування двоставкового тарифу в окремих громадах;
- переоформлення особових рахунків.
В «Облтеплокомуненерго» підкреслюють, що прямий діалог допомагає краще розуміти потреби споживачів та ефективніше вирішувати питання на місцях.
Компанія вже планує проведення нових виїзних прийомів наступного тижня. Час і місце зустрічей буде додатково повідомлено на офіційних ресурсах підприємства.