АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Фахівці департаменту «Теплозбут» АТ «Облтеплокомуненерго» продовжують реалізовувати важливий формат роботи зі споживачами — виїзні прийоми в містах і селищах Чернігівщини.

Нещодавно працівники підприємства провели особисті прийоми жителів шести територіальних громад: міст Мена, Ріпки, Корюківка, Городня та селищ Гончарівське і Ладан. Під час зустрічей фахівці безпосередньо поспілкувалися з мешканцями, надали роз’яснення з актуальних питань та допомогли у вирішенні нагальних проблем.

У більшості випадків (63%) звернення стосувалися консультацій щодо врегулювання заборгованості, адже своєчасна оплата є запорукою стабільного опалювального сезону. Також громадяни отримали відповіді з інших важливих тем, серед яких:

  • пошук та перенесення помилково сплачених коштів;
  • нарахування оплати для власників житла з автономним опаленням за тепло, яке використовується для обігріву місць загального користування;
  • роз’яснення щодо застосування двоставкового тарифу в окремих громадах;
  • переоформлення особових рахунків.

В «Облтеплокомуненерго» підкреслюють, що прямий діалог допомагає краще розуміти потреби споживачів та ефективніше вирішувати питання на місцях.

Компанія вже планує проведення нових виїзних прийомів наступного тижня. Час і місце зустрічей буде додатково повідомлено на офіційних ресурсах підприємства.

175

Піднятися наверх