АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

Станом на 1 червня 2025 року заборгованість споживачів перед «Облтеплокомуненерго» перевищила 180,9 мільйонів гривень. 137,5 млн грн — борг побутових споживачів за тепло, а понад 43,4 млн грн — за гарячу воду.

За відсутності можливості погасити всю суму боргу, споживач може укласти договір реструктуризації і сплачувати борг рівними частинами без надмірного навантаження на сімейний бюджет, для цього необхідно укласти договір реструктуризації.

Для цього власник/сіпввласник житла чи зареєстрована в оселі особа має звернутися до АТ «ОТКЕ» з відповідною заявою та пред’явити пакет документів:

  • паспорт;
  • ІПН (індивідуальний податковий номер);
  • документ, що посвідчує право власності на житло — договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про спадщину;
  • довідку з ЖЕК або ЦНАП про кількість і склад зареєстрованих осіб.

Фахівці по роботі з населенням вивчать особовий рахунок абонента і запропонують найбільш зручний план погашення заборгованості на строк від 3-х до 12-ти місяців. Укладання договору реструктуризації проводиться з умовою початкового внеску, до 50% суми боргу.

У Чернігові такі заяви приймаються в контакт-центрі за адресою: вул. Реміснича 55Б,за наступним графіком:

  • ПН-ЧТ — з 08:00 до 17:00(без обідньої перерви),
  • ПТ — з 08:00 до 16:00 (без обідньої перерви).

Якщо споживач проживає за межами обласного центру, то він може звернутися до спеціаліста АТ «ОТКЕ» у своєму населеному пункті. З переліком та адресам районних дільниць можна ознайомитись на нашому сайті, в розділі контакти.

Піднятися наверх