АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     Станом на 1 лютого 2025 року заборгованість споживачів перед «Облтеплокомуненерго» перевищила 254 мільйони гривень. 209,4 млн грн — борг побутових споживачів за тепло, а понад 44,6 млн грн — за гарячу воду. Це на 15,8 млн грн менше, ніж у лютому минулого року, проте ситуація викликає суттєве занепокоєння у тепловиків, адже заборгованість споживачів створює додаткові загрози стабільному теплопостачанню.

     «Для того щоб забезпечити надійне та безперебійне постачання тепла нашим споживачам, ми маємо вчасно (відповідно до умов договорів) розраховуватися за необхідні енергоносії (електроенергію, воду, природний газ), своєчасно обслуговувати обладнання котелень, теплових пунктів і мереж, а також проводити аварійні ремонти. Ми вдячні кожній родині, яка не зволікає з оплатою тепла та гарячої води й у такий спосіб допомагає нам стабільно постачати тепло до кожної оселі», — зауважила керівниця департаменту «Теплозбут» АТ «ОТКЕ» Марія Романова.

     Втім, нинішній стан оплати послуг та погашення заборгованості значно ускладнює не лише дотримання графіку оплати енергоносіїв, а й стає на заваді плануванню ремонтних робіт на міжопалювальний період. Йдеться про реконструкцію теплових мереж, оновлення основного та допоміжного обладнання, що вимагає суттєвих капіталовкладень.

     Щоб забезпечити всі виробничі й технологічні процеси та захистити право сумлінних платників на стабільне отримання послуг із постачання тепла та гарячої води, «Облтеплокомуненерго» змушене вести судову роботу з боржниками. Так, протягом минулого року до суду було скеровано 1 105 справ. Відповідно до отриманих судових наказів, на користь підприємства має бути стягнуто понад 18,09 млн грн, а протягом першого місяця поточного року до суду подано 128 справ боржників на суму понад 2,2 млн грн. Станом на 1 січня цього року, за рішенням суду підприємству сплачено понад 11,1 млн грн, у тому числі завдяки відновленню права накладати арешти на всі рахунки та майно боржників.

    «Ми постійно на зв’язку з нашими споживачами і знаємо, що частина боржників — це не злісні неплатники, а родини, які опинилися у складних життєвих обставинах. Їм зазвичай ми пропонуємо гнучкі умови погашення боргу рівними частинами через договір реструктуризації. Ми прагнемо попередити накопичення «непідйомних» заборгованостей, тож через особисті дзвінки, поштові та SMS-розсилки повідомляємо про боргові зобов’язання. Наша мета — партнерські стосунки зі споживачами. Але щодо злісних неплатників застосовуємо максимум заходів впливу, передбачених чинним законодавством», — підкреслює Марія Романова.

     «Облтеплокомуненерго» закликає споживачів дотримуватися фінансової дисципліни та нагадує: несплата за користування житлово-комунальними послугами має наслідки. Зокрема, стягнення заборгованості в судовому порядку з додатковими витратами — судовим збором і штрафними санкціями (інфляційними втратами, пенею тощо). Крім того, із січня 2024 року Уряд скасував заборону на відключення боржників та нарахування пені (0,01 % від суми нарахування за кожен день прострочення) за несвоєчасну оплату послуг ЖКП.

     Нагадаємо, що оплату спожитих послуг необхідно здійснювати не пізніше останнього числа місяця, наступного за розрахунковим. Це можна зробити як онлайн, так і офлайн:

• Кнопка «Сплатити on-line» на сайті АТ «ОТКЕ» ;
• Платіжні сервіси: Portmone, EasyPay;
• Інтернет-банкінги: Приват24, Ощадбанк
• У касах банківських установ та відділеннях «Укрпошти»

Піднятися наверх