АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     «Облтеплокомуненерго» працює у штатному режимі, надійно забезпечуючи послугами понад 62,5 тисячі домогосподарств Чернігівщини.

     На чотирьох теплових пунктах у місті Чернігові розпочато низку планових ремонтних робіт, основна мета яких — підвищення надійності та якісного теплопостачання осель городян.

Окрім того, проведення цих робіт узимку дозволяє виконати поточну ревізію та ремонти обладнання ще до початку міжопалювального періоду, коли найбільшої уваги фахівців потребують теплові мережі.

     Минулого тижня співробітники служби ремонту та експлуатації теплових мереж на 11 теплових пунктах обласного центру виконали:

  • промивку швидкісних бойлерів;

  • механічне очищення теплообмінних елементів швидкісних водонагрівачів;

  • ревізію основного та допоміжного обладнання теплових пунктів;

  • повний цикл обслуговування двох теплообмінників;

  • роботи з перевірки насосного обладнання;

  • обслуговування запірної арматури.

     Минулого тижня персонал експлуатаційної дільниці Коропської громади виявив місце витоку теплоносія на трубопроводі постачання теплової енергії.

     Наприкінці тижня, отримавши всі необхідні дозволи, аварійні бригади розпочали земляні роботи. Після додаткового огляду теплових мереж було прийнято рішення про заміну близько 30 метрів трубопроводу.

     Наразі проводяться підготовчі роботи для заміни зношеної ділянки трубопроводу — і все це без відключення споживачів від теплопостачання.

      Також протягом минулого тижня спеціалісти служби ремонту та експлуатації теплових мереж опрацювали 71 заявку від громадян щодо роботи систем опалення та гарячого водопостачання.

      Більше 413 консультацій у телефонному режимі та під час особистого прийому надали споживачам фахівці департаменту «Теплозбут».

     Переважна більшість питань стосувалася нарахувань та оплати спожитих послуг. Окрім того, споживачі консультувалися щодо:

  • термінів проведення періодичної повірки приладів обліку;

  • порядку передачі документів, що підтверджують повірку;

  •  переоформлення або внесення змін за особовим рахунком.

     Наша аварійно-диспетчерська служба продовжує забезпечувати оперативне реагування аварійно-ремонтних бригад на заявки, отримані від міського кол-центру.

     Дякуємо нашим пильним споживачам, які, помітивши витік теплоносія, негайно повідомляють про це за номерами:

 (0462) 622-973;

 (0462) 622-963.

     Ми працюємо для громади 24/7! Щоб завжди бути в курсі актуальних новин і подій, долучайтеся до нашої спільноти у Facebook!

Піднятися наверх