АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0 800) 407-707 (безкоштовно)
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     «Облтеплокомуненерго» проводить планово-попереджувальні роботи на шести теплових пунктах для забезпечення надійного та стабільного постачання тепла і гарячої води всім своїм споживачам.

     Стабільна робота теплових пунктів — запорука якісного теплопостачання. Щоб уникнути аварійних ситуацій на об’єктах розподілу теплової енергії, на чотирьох теплопунктах розпочато проведення планово-попереджувальних робіт. Наразі всі заходи проводяться без перерв у наданні послуг.

      Зокрема, співробітники служби ремонту та експлуатації теплових мереж виконали:

  •  промивку швидкісних бойлерів;

  •  механічне очищення теплообмінних елементів швидкісних водонагрівачів;

  •  ремонтні роботи на двох насосах;

  •  ревізію основного та допоміжного обладнання теплових пунктів.

     Також працівники служби ремонту та експлуатації теплових мереж ліквідували аварійне пошкодження на трубопроводі постачання гарячої води на вулиці Максима Березовського в Чернігові. Щоб запобігти подальшим аварійним ситуаціям на цій ділянці тепломережі, під час ремонтно-відновлювальних робіт аварійними бригадами було замінено 30 метрів зношеного трубопроводу.

     За результатами обстеження мережі теплопостачання, яка проходить паралельно з відновленою ділянкою, було прийнято рішення замінити теплові комунікації, тому роботи на цьому відризку мереж ще тривають.

     До виконання робіт було залучено:

  •  екскаватор;

  •  зварювальну машину;

  • ремонтну автомайстерню;

  •  9 працівників.

     Протягом минулого тижня спеціалісти служби ремонту та експлуатації теплових мереж оперативно обробили та відпрацювали 100 заявок від громадян щодо роботи систем опалення та гарячого водопостачання.

     Фахівці департаменту «Теплозбут» надали 407 консультацій та роз’яснень з питань:

  • нарахувань за спожиті послуги;

  • термінів проведення періодичної повірки приладів обліку;

  • порядку передачі документів, що підтверджують повірку.

     Для нас надзвичайно важливо залишатися на зв’язку зі своїми споживачами. Наша аварійно-диспетчерська служба працює без вихідних і забезпечує швидке реагування на заявки, отримані з міського колл-центру.

      Якщо ви помітили витік теплоносія, обов’язково повідомте нас за номерами:

  •  (0462) 622-973;

  •  (0462) 622-963.

      Долучайтеся до нашої спільноти у Facebook, щоб завжди бути в курсі актуальних новин і подій.

Піднятися наверх