Всі котельні та теплові пункти «Облтеплокомуненерго» працюють у штатному режимі та стабільно забезпечують усіх своїх спожвачів у Чернгові і територіальних громадах. Відповідно, підприємство надає послуги з постачання теплової енергії та гарячої води до будівель споживачів у відповідній кількості та якості, що встановлено нормативами.
Відповідно до індивідуальних договорів без обслуговування внутрішньобудинкових систем, які являються публічними договорами приєднання (Постанова КМУ №830 та №1182), і на підставі яких ВСІ жителі Чернігівщини забезпечуються теплом, теплопостачальник подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, фактично ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ ПОВЕРХНІ СТІНИ БУДІВЛІ.
Починаючи з внутрішньої поверхні стіни будівлі, за справність роботи внутрішньобудинкової системи та якість послуг у багатоповерхівці відповідає управляюча компанія (житлово-експлуатаційна компанія/ЖЕК, ОСББ чи житловий кооператив), яка обслуговує будинок. Що закріплено Законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Тож, в разі виникнення, питань щодо циркуляції теплової енергії по багатоповерхівці (холодні батареї в окремій квартирі чи кімнаті) споживачам необхідно звертатися саме до управляючої компанії.
Виняток з цього правила — тимчасове призупинення послуг теплопостачальною організацією. До таких заходів фахівці АТ «ОТКЕ» вдаються лише у випадках аварійних ситуацій на теплових мережах, і лише за умови, що ремонтні роботи не можливо виконати без відключення споживачів.
Інформацію про тимчасові перерви у наданні послуг АТ «ОТКЕ» обов’язково розміщує на офіційному сайті: http://new.teplo.cn.ua/ та на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук: https://www.facebook.com/at.otke/
Тож, якщо переліку адрес, на які тимчасово призупинені послуги у зв’язку з виконанням аварійних ремонтних робіт, ваша адреса не зазначена, варто звернутись до управителя вашого будинку для усунення проблеми.