АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     Одне з найпоширеніших запитань, яке отримує контакт-центр «Облтеплокомуненерго» в опалювальний сезон: «Чому у сусідів тепло, а в моєму помешканні холодно?».

480

     Причиною є самовільне втручання мешканців будинку в систему теплопостачання. Наприклад, деякі жителі змінюють кількість теплоносія, що подається в будинок, за допомогою запірної арматури. Це призводить до порушення роботи всієї системи багатоповерхівки і, як наслідок, до нерівномірного обігріву квартир.

     Але запірна арматура в опалювальний період призначена ЛИШЕ для відключення подачі тепла в будинок під час ремонтів або ліквідації аварійних ситуацій.

     Щоб запобігти розбалансуванню системи теплопостачання, цього року, за рішенням міської комісії з техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій, «Облтеплокомуненерго» почало опломбовувати запірну арматуру в житлових будинках Чернігова. Наразі опломбовано 16% багатоповерхівок, і вже складено відповідні акти, які мешканці можуть отримати звернувшись до АТ «ОТКЕ».

      Пошкодження пломби та самовільне втручання в роботу системи теплопостачання — це адмінстративне правопорушення, що карається ШТРАФОМ.

463

     Щоб убезпечити свій будинок від проблем з теплопостачанням, споживачі можуть час від часу перевіряти наявність пломби на запірній арматурі, яка розташована перед вузлом комерційного обліку теплової енергії. Якщо вона пошкоджена, слід повідомити про це теплову інспекцію «Облтеплокомуненерго» за телефонами:

(067) 251-40-93

(067) 139-94-03

     Зверніть увагу! Дзвінки приймаються в робочі години:

Пн-Чт: з 08:00 до 17:00

Пт: з 08:00 до 16:00

Піднятися наверх