АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

     Щодня працівники АТ «ОТКЕ» виконують значний обсяг робіт, аби забезпечити містян належними послугами з постачання теплової енергії та гарячої води.

476

     Протягом минулих семи днів фахівці підприємства працювали над покращенням роботи системи централізованого опалення та гарячого водопостачання: здійснювали випуск повітря з системи теплопостачання, локалізовували течії в системах теплопостачання, проводили зняття показань загальнобудинкових лічильників теплової енергії.

479

     Фахівці служби ремонту та експлуатації теплових мереж прийняли та опрацювали 301 заявку щодо циркуляції теплоносія в системах опалення та 32 заявки стосовно роботи систем гарячого водопостачання.

480

     Окрім того, за минулий тиждень службою ремонту та експлуатації теплових мереж АТ «ОТКЕ» було здійснено заміну пошкоджених теплових мереж, ліквідовано 4 аварійних пошкодження на теплових мережах та замінено близько 100 м трубопроводів на мережах централізованого опалення. Внаслідок цього тимчасово було призупинено подачу теплової енергії до 2 житлових будинків.

482

     Старі труби створюють багато проблем як мешканцям, так і комунальним службам. Строк їх експлуатації більш ніж вдвічі перевищує встановлені граничні норми, тому навіть у ході аварійних відновлювальних робіт персонал замінює не лише ушкоджену ділянку, а й весь зношений відрізок мережі, щоб знизити ймовірність аварійних ситуацій.

483

     Окрім того, продовжується робота з відновлення благоустрою на локаціях, де фахівці «Облтеплокомуненерго» завершили ремонтні роботи на теплових мережах. Зокрема, підрядною організацією КП «АТП-2528» було відновлено 33 м² асфальтобетонного покриття на трьох локаціях у місті Чернігів.

      За тиждень спеціалісти контакт-центру АТ «ОТКЕ» з роботи з побутовими споживачами прийняли по телефону та обробили понад 4 200 показань приладів обліку. Крім того, проведено 347 консультацій з питань теплопостачання, нарахувань та процедури проведення повірки приладів обліку.

     Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві та новин від його структурних підрозділів, підписуйтеся на нас у Facebook.

Піднятися наверх