АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

      Сьогодні, 27 червня, представники КП «ЖЕК-10» завершили ремонтні роботи наа внутрішньобудинковому трубопроводі теплової мережі. Після чого персонал АТ «ОТКЕ» відновив постачання гарячої води до житлового будинку №32 по вулиці Доценка.

     Після завершення аварійно — відновлювальних робіт перед застосуванням воду з крану варто спустити протягом кількох хвилин: вода має бути прозорою та не мати стороннього запаху. В іншому випадку слід звернутися до управляючої компанії для проведення перевірки роботи внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання.

     Нагадаємо, якщо у вашому будинку є проблеми з послугою постачання тепла чи гарячої води, але про відключення за не повідомлялося, причина може бути в несправності внутрішньобудинкової системи, за яку відповідають саме управляючі компанії /житлово-експлуатаційні об’єднання/ правління ОСББ. В цій ситуації, в першу чергу, необхідно звертатись до Міського колл-центру за тел: 0 800 50 93 50.

Піднятися наверх