В порівнянні з червнем 2023 року борг споживачів АТ «ОТКЕ» за отримані послуги скоротився на 6,7 млн грн, завдяки кампанії підприємства з підвищення платіжної дисципліни серед населення. Разом з тим, фахівці департаменту «Теплозбут» відмічають зростання заборгованості за гарячу воду на 3,5 млн грн, в порівнянні з червнем минулого року. АТ «ОТКЕ» дякує всім, хто розраховується за послуги, і закликає сплатити заборгованість за спожиті послуги.
Компанія вживає всіх заходів передбачених чинним законодавством України для врегулювання суми заборгованості. В першу чергу, це щомісячний контроль оплати кожного абонента підприємства. Якщо протягом місяця, в якому було виставлено рахунок, споживач не здійснює оплату, він потрапляє до бази боржників. У випадку відсутності оплати і подальшого накопичення заборгованості розпочинається підготовка справи до передачі в суд. Боржники отримують про це попередження і письмову вимогу-повідомлення із закликом терміново розрахуватися.
«Щомісяця наші фахівці готують близько 250 справ для передачі в суд — це вимушений крок, ми не можемо дозволити собі зволікати зі стягненням боргів. Ремонтний період – це складна і затратна частина року. В цей час ми замінюємо зношені тепломережі, яким уже по 30-45 років, котельне і розподільне обладнання, ці заходи потребують значних коштів. Одночасно ми забезпечуємо постачання гарячої води, а це додаткові витрати на енергоносії (воду, газ, електроенергію та їх розподіл). Тож ми не піддаватимемо ризику сумлінних платників і будемо продовжувати активну претензійно-позовну роботу», — наголосила керівниця департаменту «Теплозбут» АТ «ОТКЕ» Марія Романова.
А від так, наступний лист може бути судовим наказом про примусове стягнення заборгованості. В цьому випадку до суми боргу обов’язково додаються судовий збір і штрафні санкції – інфляційні втрати, пеня, тощо. А за десять днів справа передається до виконавчої служби, виконавці блокують банківські картки/рахунки, накладають арешт на майно, а до суми боргу додають витрати виконавчого провадження.
Наголошуємо, не варто доводити справу до суду, якщо виник борг — НЕВІДКЛАДНО СПЛАТИТИ СУМУ НАЯВНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ!
Нагадаємо, що за відсутності можливості погасити всю суму боргу, споживач може укласти договір реструктуризації і сплачувати борг рівними частинами без надмірного навантаження на сімейний бюджет.
Для цього необхідно звернутися до АТ «ОТКЕ» з відповідною заявою та надати пакет документів:
-
паспорт;
-
ІПН (індивідуальний податковий номер);
-
документ, що посвідчує право власності на житло — договір купівлі-продажу, дарування,
-
свідоцтво про спадщину або документ, що посвідчує право користування;
-
довідку з ЖЕК або ЦНАП про кількість і склад зареєстрованих осіб.
Для більш детальної консультації, щодо можливості реструктуризації боргу звертайтеся за телефонами: (0462) 675-056; 675 – 147; 676-899.
Щоб розрахуватись за спожиті послуги можна скористатися простими та безпечними – сервісами:
-
-
Зручний інтернет-банкінг: Oschadbank(для власників карт банку комісія за квитанцію — 0 грн);
-
Зручний інтернет-банкінг: Приват24(для власників карт банку комісія за квитанцію, мінімальна — 1 грн);
-
Платіжний сервіс еasypay;
-
Термінали самообслуговування.
Нагадуємо, що сплатити за спожиті послуги потрібно до кінця місяця.
Дата публікації - Червень 26th, 2024