АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
вул. Реміснича, 55-б, м.Чернігів, 14000
організаційний відділ
(0462) 67-83-32
e-mail - office.otke@ukr.net
виробничо-диспетчерська служба
(0462) 622-973, 622-963
Телефони для споживачів
(0462) 675-056, 675-147, 676-899
Міський колцентр
0 800 50 93 50

       «Облтеплокомуненерго”продовжує роботи з підключення будинків до тепла. У Чернігові підприємство обслуговує 700 багатоквартирних житлових будинків. Станом на сьогодні, персонал підприємства проводить пусконалагоджувальні роботи на обладнанні та налаштовує гідравлічний режим теплових мереж, що потребує часу — від 5 до 10 днів.

       Так, фахівці підприємства виконують комплекс робіт, у тому числі здійснюють будинкові обходи для стравлювання повітря з внутрішньобудинкових систем теплопостачання, щоб забезпечити рівномірний розподіл теплоносія по будинку.

      Отже, споживачу немає необхідності додатково залишати заявки на цю процедуру.

      Після завершення періоду пусконалагодження, підприємство надає послуги з постачання теплової енергії та гарячої води відповідно до індивідуальних договорів, без обслуговування внутрішньобудинкових систем. Такі договори є публічними договорами приєднання (Постанова КМУ №830 та №1182), які регулюють відносини між АТ «ОТКЕ» та всіма жителями Чернігівщини. Таким чином, теплопостачальник подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, фактично ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ СТІНИ БУДІВЛІ.

АТ ОТКЕ_зони відповідальності

     Починаючи з внутрішньої поверхні стіни будівлі, за справність роботи внутрішньобудинкової системи та якість послуг у багатоповерхівці відповідає управляюча компанія (житлово-експлуатаційна компанія/ЖЕК, ОСББ чи житловий кооператив), яка обслуговує будинок. Це закріплено законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».

      Тож, у разі виникнення питань щодо циркуляції теплової енергії у багатоповерхівці (наприклад, холодні батареї в окремій квартирі чи кімнаті), споживачам необхідно звертатися саме до Управляючої компанії, яка обслуговує будинок.

Виняток із цього правила — тимчасове призупинення послуг теплопостачальною організацією. До таких заходів фахівці АТ «ОТКЕ» вдаються лише у випадках аварійних ситуацій на теплових мережах і тільки за умови, що ремонтні роботи неможливо виконати без відключення споживачів.

      Інформацію про тимчасові перерви у наданні послуг АТ «ОТКЕ» обов’язково розміщує на офіційному сайті: http://new.teplo.cn.ua/ та на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук: https://www.facebook.com/at.otke/

     Тож, якщо у переліку адрес, на які тимчасово призупинено послуги через виконання аварійних ремонтних робіт, ваша адреса не зазначена, слід звернутися до управителя вашого будинку для усунення проблеми.

Піднятися наверх