«Облтеплокомуненерго”продовжує роботи з підключення будинків до тепла. У Чернігові підприємство обслуговує 700 багатоквартирних житлових будинків. Станом на сьогодні, персонал підприємства проводить пусконалагоджувальні роботи на обладнанні та налаштовує гідравлічний режим теплових мереж, що потребує часу — від 5 до 10 днів.
Так, фахівці підприємства виконують комплекс робіт, у тому числі здійснюють будинкові обходи для стравлювання повітря з внутрішньобудинкових систем теплопостачання, щоб забезпечити рівномірний розподіл теплоносія по будинку.
Отже, споживачу немає необхідності додатково залишати заявки на цю процедуру.
Після завершення періоду пусконалагодження, підприємство надає послуги з постачання теплової енергії та гарячої води відповідно до індивідуальних договорів, без обслуговування внутрішньобудинкових систем. Такі договори є публічними договорами приєднання (Постанова КМУ №830 та №1182), які регулюють відносини між АТ «ОТКЕ» та всіма жителями Чернігівщини. Таким чином, теплопостачальник подає тепло та гарячу воду до межі зовнішніх інженерних мереж, фактично ЛИШЕ ДО ЗОВНІШНЬОЇ СТІНИ БУДІВЛІ.
Починаючи з внутрішньої поверхні стіни будівлі, за справність роботи внутрішньобудинкової системи та якість послуг у багатоповерхівці відповідає управляюча компанія (житлово-експлуатаційна компанія/ЖЕК, ОСББ чи житловий кооператив), яка обслуговує будинок. Це закріплено законами України “Про житлово-комунальні послуги” та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку».
Тож, у разі виникнення питань щодо циркуляції теплової енергії у багатоповерхівці (наприклад, холодні батареї в окремій квартирі чи кімнаті), споживачам необхідно звертатися саме до Управляючої компанії, яка обслуговує будинок.
Виняток із цього правила — тимчасове призупинення послуг теплопостачальною організацією. До таких заходів фахівці АТ «ОТКЕ» вдаються лише у випадках аварійних ситуацій на теплових мережах і тільки за умови, що ремонтні роботи неможливо виконати без відключення споживачів.
Інформацію про тимчасові перерви у наданні послуг АТ «ОТКЕ» обов’язково розміщує на офіційному сайті: http://new.teplo.cn.ua/ та на своїй сторінці в соціальній мережі Фейсбук: https://www.facebook.com/at.otke/
Тож, якщо у переліку адрес, на які тимчасово призупинено послуги через виконання аварійних ремонтних робіт, ваша адреса не зазначена, слід звернутися до управителя вашого будинку для усунення проблеми.